L’Oréal Research and Innovation Technology Incubator aduce împreună două companii pentru a le oferi consumatoarelor de produse de frumusețe o modalitate bazată pe date științifice de a-și îngriji mai bine părul.
Astăzi, Kérastase, lider mondial în produsele de îngrijire a părului profesională și de lux, în parteneriat cu cei de la Withings, lider în servicii integrate de sănătate, anunță inovația Kérastase Hair Coach – prima perie de păr inteligentă din lume. Creată în colaborare cu L’Oréal Research and Innovation Technology Incubator, peria are senzori avansați de la Withings și un design integral, bazându-se pe algoritmi de analiză a semnalelor, inovație L’Oréal în așteptarea patentării, pentru o îngrijire de calitate a părului și monitorizarea efectelor diverselor obiceiuri de îngrijire a acestuia. O aplicație mobilă însoțește produsul și asigură informații suplimentare, precum și recomandări personalizate pentru a ajuta consumatoarele să aibă mai bine grijă de părul lor.
Peria a primit în acest an premiul International CES Innovation Award, o recunoaștere a design-ului impresionant al acestui produs și a inovației în domeniul noilor tehnologii pentru produsele de consum. Conform unui raport publicat de cercetătorii L’Oréal, s-a dovedit că perierea brutală a părului duce la deteriorarea acestuia, prin rupere și despicarea la vârf a firelor de păr. Kérastase Hair Coach diminuează aceste riscuri, datorită numeroșilor senzori care oferă informații despre calitatea părului și despre tiparele de periere. Aceștia sunt:
· Un microfon care ascultă sunetul perierii părului pentru a identifica tipare și a oferi informații despre cât este părul de încurcat, de friabil, de despicat la vârfuri și de rupt.
· Celule de presiune pe trei axe ce măsoară forța aplicată asupra părului și a scalpului în timpul perierii.
· Un accelerometru și un giroscop, ce ajută la analizarea tiparelor de periere și numără mișcările de periere, peria fiind dotată cu semnalizare haptică în cazul în care perierea este prea viguroasă.
· Senzori de conductivitate pentru a stabili dacă peria se folosește pe părul uscat sau ud, în scopul unei măsurări corecte a firului de păr. Peria este rezistentă la contactul cu apa.
Acești senzori transmit automat datele via Wi-Fi sau Bluetooth către o aplicație mobilă dedicată, care ține seama de factorii de mediu, precum umiditatea, temperatura, nivelul de UV și forța vântului, aceștia influențând la rândul lor calitatea părului. Urmărind modul în care o persoană își piaptănă părul și ținând seama de aspectele vieții cotidiene, aplicația oferă informații valoroase, printre care scorul de calitate a părului, date despre eficiența obiceiurileor de periere, recomandări personalizate și recomandări de produse Kérastase.
„Tehnologia transformă obiceiurile zilnice de frumusețe ale consumatoarelor, iar dispozitivele inteligente au un potențial uriaș de influențare a modului în care avem grijă de părul și de pielea noastră. Folosind tehnologii conectate pentru a inova peria de păr – ceva ce consumatorul folosește în fiecare zi – Withings și Kérastase au reinventat modul în care poate arăta relația cuiva cu propriul păr, arătând în ce măsură dispozitivele conectate pot să revoluționeze industria de frumusețe”, a declarat Guive Balooch, Global Vice President al L’Oréal Research and Innovation Technology Incubator.
Această perie de înaltă calitate, ce funcționează cu baterii, este potrivită pentru o varietate de tipuri de păr și simpla acțiune de periere dă startul procesului de strângere a datelor. Peria este rezultatul unei colaborări între trei companii: Kérastase, Withings și L’Oréal Research and Innovation Technology Incubator. Incubatorul – un laborator dedicat îndeplinirii nevoilor consumatoarelor de produse de frumusețe prin intermediul unor inovații tehnologice revoluționare – a supravegheat toate testele periei și a dezvoltat algoritmii de analiză a semnalelor care stau la baza dispozitivului. Withings a creat partea de hardware, inclusiv combinația de senzori inteligenți și aplicația mobilă de vârf. . L’Oréal, brand din portofoliul Kérastase, a asigurat expertiza în îngrijirea profesională a părului, prin crearea design-ului periei, plus conținutul digital și personalizat și recomandările cuprinse în aplicație.
„Withings deține recordul în îmbunătățirea obiectelor de zi cu zi, cum sunt cântarul de baie și ceasul cu senzori care le oferă oamenilor informații despre comportamentul lor și suntem încântați să punem la dispoziția industriei de frumusețe expertiza noastră. Ori de câte ori cineva folosește peria inteligentă obține date importante la care n-a mai avut acces până acum, ceea ce poate să îmbunătățească experiența sa generică în îngrijirea părului”, a afirmat Cedric Hutchings, Vice President al Digital Health for Nokia.
„De mai bine de 50 de ani, Kérastase are o activitate de pionierat în îngrijirea de lux a părului, fiind în fruntea cercetării științifice. Clienții noștri consideră părul ca fiind o expresie intimă a identității lor și noi căutăm mereu să le asigurăm instrumente și tehnologii de înaltă calitate care să le facă părul cât mai frumos. Cu Kérastase Hair Coach, ce oferă date personalizate și recomandări de produse în timp real, venim cu noi informații pentru clienți, pentru o experiență și mai individualizată de îngrijire a părului”, a declarat Vincent Nida, General Manager al Kérastase.
Având un preț de vânzare sub 200 de dolari, peria este disponibilă începând cu jumătatea anului 2017 în saloane Kérastase selecte și pe website-ul brandului, precum și pe canalele de vânzări și distribuție online ale Withings.