L’Oréal a făcut public faptul că a semnat un acord definitiv cu Valeant pentru achiziționarea brandurilor de îngrijire a pielii CeraVe, AcneFree și Ambi, contra sumei de 1,3 miliarde de dolari.
CeraVe a fost înființat în 2005 și pune la dispoziție produse avansate de îngrijire a pielii, loțiuni tonice cu efect specific, creme hidratante, loțiuni solare, tratamente vindecătoare și o linie pentru nou-născuți. Creat în colaborare cu medici dermatologi, CeraVe este unul dintre brandurile de îngrijire a pielii care s-au dezvoltat cel mai rapid în Statele Unite, cu o creștere medie de peste 20% în ultimii doi ani. Strategia de distribuție pe mai multe canale a celor de la CeraVe cuprinde farmacii, supermarketuri și magazine de profil, precum și distribuție online.
AcneFree comercializează și distribuie în Statele Unite o gamă complete de loțiuni tonice și tratamente anti-acneice fără prescripție medicală, iar Ambi distribuie produse de îngrijire a pielii cu formule speciale pentru consumatori proveniți din culturi diferite. Ambele branduri se găsesc în farmacii, supermarketuri și magazine online. Cele trei branduri au anual o cifră de afaceri comună de aproximativ 168 de milioane de dolari.
„Achiziția CeraVe, AcneFree și Ambi vine să completeze portofoliul L’Oréal. Aceste trei branduri, create în strânsă legătură cu specialiști din domeniul medical și distribuite pe scară largă, aproape că vor dubla cifra de afaceri a Diviziei noastre cosmetice din Statele Unite și ne vor ajuta să satisfacem cererea tot mai mare de produse active de îngrijire la prețuri accesibile”, a declarat Frédéric Rozé, Președinte și CEO al L’Oréal USA. CeraVe, AcneFree și Ambi vor face parte din Divizia Active Cosmetics pe care L’Oréal o are în Statele Unite și care include branduri precum La Roche-Posay, Vichy și SkinCeuticals, create și susținute de specialiști din domeniul medical – medici dermatologi, pediatri și alții.
„Suntem încântați că brandurile CeraVe, AcneFree și Ambi vor face parte din Divizia noastră. Aceste branduri fac ca relația noastră cu specialiștii din domeniul medical să fie și mai strânsă și întăresc poziția pe care o avem pe piața nord-americană, o piață cheie și în continuă creștere. Mai mult, credem că brandul Cera-Ve are un extraordinar potențial de creștere globală în anii următori”, a declarat Brigitte Liberman, Președinte al L’Oréal Active Cosmetics Division.
Încheierea acestui acord se supune reglementărilor standard și altor condiții uzuale.
Despre L’Oréal
L’Oréal se dedică frumuseții de peste 105 ani. Cu portofoliul său internațional unic de 32 de branduri diverse și complementare, Grupul a generat vânzări de până la 25,26 miliarde de euro în 2015, având 82.900 de angajați în toată lumea. Fiind pe locul întâi în lume, L’Oréal este prezent în toate rețelele de distribuție: supermarketuri, farmacii, saloane de frumusețe, magazine specializate și comerț online. În centrul strategiei sale stau cercetarea și inovația și o echipă dedicată de cercetători, formată din 3.870 de persoane ce lucrează pentru satisfacerea aspirațiilor de frumusețe ale femeilor din toată lumea. Angajamentul pentru susținerea pe termen lung a mediului, „Sharing Beauty with All” stabilește ambițioasele obiective de dezvoltare durabilă ale Grupului, conform valorilor întregului lanț. www.loreal.com