La Roche-Posay devine lider în dezvoltarea unei tehnologii de nouă generație în îngrijirea pielii cu My UV Patch
La Roche-Posay lansează a treia ediție a campaniei de succes intitulate Become A Skin Checker (Verifică-ți alunițele). Pe parcursul verii, compania ajută la creșterea nivelului de conștientizare despre melanom și alte tipuri de cancer de piele și susține depistarea din timp și prevenirea acestuia prin auto-examinare și cu ajutorul programului său Verificare, Protecție și Zero Risc. Deși 90% dintre cancerele de piele sunt vindecabile dacă sunt depistate din timp, doi din trei canadieni n-au fost niciodată la dermatolog pentru verificarea alunițelor1. Ajunsă la al treilea an, campania este și mai dornică să asigure un acces mai bun la informațiile despre cum să adopți niște obiceiuri sănătoase de expunere la soare și face asta prin intermediul platformei sale dedicate și tehnologiei revoluționare de la baza produsului My UV Patch.
My UV Patch este un plasture unic și transparent ce conține pigmenți fotosensibili care-și schimbă culoarea prin expunerea la raze UV pentru a indica diverse niveluri de expunere la soare. Foarte subțire și rezistent la apă, este adaptat pielii sensibile și poate fi ținut până la trei zile pe mână sau pe alte zone expuse. Plasturele asigură confortul unui produs suplu, ca o a doua piele, iar utilizatorii îl pot desface, lipindu-l și apoi uitând de el. Poți dormi cu el, poți face duș cu el sau poți înota cu el – după cum poți să te dai cu loțiune de protecție solară peste el.
Cu My UV Patch expunerea la soare este monitorizată în timp real, asigurând un confort și o toleranță reale și oferindu-i utilizatorului o experiență de tipul realității augmentate. Plasturele poate fi scanat cu ajutorul aplicației mobile My UV Patch, care analizează diversele niveluri de pigmentare pentru a determina nivelul de expunere la UV. Prin intermediul unui algoritm inteligent care ține seama de datele personale ale utilizatorului – fototip, tip de piele, loc și condiții meteo – My UV Patch oferă informații esențiale:
- Recomandări de siguranță în expunerea la soare
- Când e timpul să te dai cu loțiune de protecție solară
- Ba chiar și care este produsul ideal ANTHELIOS (inclusiv nivelul de SPF)
S-a demonstrat recent că folosirea regulată a produsului My UV Patch duce la o schimbare pozitivă a comportamentului, rezultatele preliminare ale cercetării indicând că folosirea plasturelui chiar îmbunătățește comportamentele de siguranță în expunerea la soare și face să scadă arsurile solare2:
- 63% au avut mai puține arsuri solare
- 37% au folosit mai multă creme de față cu protecție solară
- 31% au încercat să stea mai mult la umbră
Campania Become A Skin Checker (Verifică-ți alunițele) a fost lansată inițial în 2015 pentru creșterea nivelului de conștientizare privind cancerul de piele și pentru a-i educa pe consumatori despre cum pot să se protejeze mai bine și pot să-i protejeze mai bine pe cei dragi. Șase din zece canadieni1 spun că le pasă mai mult de sănătatea cuiva apropiat decât de cea proprie, iar inițiativa acestei campanii se folosește de această informație pentru a-i determina pe canadieni să aibă un rol activ în protejarea rudelor și prietenilor, învățându-i cum să depisteze alunițele care trezesc suspiciuni.
Cancerul de piele este o epidemie globală în creștere. În 2015, aproximativ 6.800 de canadieni au fost diagnosticați cu melanom, o boală ușor de prevenit, dar potențial mortală. Și totuși, poate fi simplu să-ți salvezi pielea dacă urmezi acești trei pași simpli:
1. Verifică-ți alunițele regulat cu ajutorul metodei ABCDE.
2. Protejează-ți pielea cu produse de protecție solară cu spectru larg precum Anthelios.
3. Nu-ți asuma riscuri, reaplicând la timpul potrivit loțiunea de protecție solară, pe baza unui produs inteligent precum My UV Patch.
Ca marcă de pionierat în îngrijirea pielii cu o istorie de peste 30 de ani și fiind cel mai recomandat brand de către medicii dermatologi din Canada, La Roche-Posay și-a asumat misiunea de a crește nivelul public de conștientizare cu privire la expunerea la soare și la riscul de cancer de piele prin intermediul unor inițiative unice și al unor inovații de înaltă tehnologie, ajutându-i pe oameni să se expună la soare în deplină siguranță.
La Roche-Posay invită pe toată lumea să intre pe platforma dedicată pentru a afla mai multe despre cum se pot verifica alunițele, despre metoda ABCDE și despre disponibilitatea produsului My UV Patch.