Urban Decay

Thumbnail

Povestea Urban Decay a început acum 15 ani, când rozul, roșul și nuanțele de bej dominau piața de cosmetice de bună calitate. Oje în nuanțe de mov sau verde erau de negăsit, iar Sandy Lerner (cofondatoare Cisco Systems) a luat o decizie îndrăzneață: dacă “băieții mari” din industria de cosmetice nu reușesc să satisfacă gusturile alternative în machiaj, atunci o va face chiar ea.

Managerul de afaceri al lui Sandy, David Soward, i-a făcut cunoștință cu vizionara Wende Zomnir. O femeie de afaceri creativă (și dependentă de machiaj de la naștere) care a văzut și ea golul de culoare și a decis că este nevoie de o nouă ordine. Cele două antreprenoare au pus la cale un pact, iar rezultatul a generat sesiuni de amestecuri de ojă în bungalow-ul lui Wende din Laguna Beach. Sandy, David și Wende au lansat Urban Decay în ianuarie 1996 cu o linie de 10 rujuri și 12 oje. Inspirate de peisajele urbane, purtau nume inovatoare și îndrăznețe, ca Roach, Smog, Rust, Oil Slick și Acid Rain. Prima reclamă într-o revistă punea întrebarea: “Rozul îți provoacă greață?”( “Does Pink Make You Puke?”) și a pus paie pe focul revoluției în industria cosmetică, forțându-i pe toți marii jucători să țină pasul.

Astăzi Wende este Director creator executiv, iar Tim Warner este Manager general. Echipa este mereu în căutare de noi culmi și provocări pentru industria de cosmetice.

Extinderea continuă la nivel global a demonstrat ceea ce Wende și Sanday au știut dintotdeauna – cei care poartă machiaj sunt mereu în căutare de alternative, așa că brandul a supraviețuit și perioadei grunge din anii ’90. Produsele Urban Decay umplu rafturile lanțurilor de magazine de frumusețe din întreaga lume. Fanii Urban Decay poate au concepte diferite despre frumusețe și felul în care produsele cosmetice ar trebui folosite, însă toți au în comun spiritul independent, cel care îi unește.

Poate aviditatea pentru unicitate explică suportul pe care brandul l-a primit din partea consumatorilor de-a lungul timpului. Produsele Urban Decay apar lunar în zeci de reviste, iar ambalajele au primit premii pentru design de la branduri care dominau industria cosmetică înainte. Brandul are sprijinul make-up artiștilor din întrega lume pentru performanțele și culorile experimentale ale produselor.

Review-urile online ale produselor sunt fabuloase. Multe dintre produsele lor au devenit preferate indiscutabil de bloggeri, make-up artiști și vedete. Printre cele mai cunoscute produse – Eyeshadow Primer Potion. Comunitățile de Facebook și Twitter ale companiei sunt unele dintre cele mai mari din industrie, iar membri sunt foarte activi.

Produsele Urban Decay sunt folosite la filmări de lung metraje și show-uri televizate, sunt folosite la petrecerile celebrităților.

Urban Decay a demonstrat că denumirea brandului nu este chiar atât de nebunească pentru o companie ce produce machiaj. Iar adolescentele din ziua de azi nu trebuie să-și mai pună problema găsirii unei oje mov într-un magazin.

Misiunea de a revoluționa industria cosmeticelor – îndeplinită!

Showing 1–12 of 454 results