Yves Rocher

Thumbnail

Încă din copilărie, pe când locuia în satul său natal din inima Bretaniei, Yves Rocher şi-a dezvoltat “o privire unică asupra naturii”. Fascinat de ierbarul creat cu răbdare de unul dintre bunicii săi, Yves Rocher observă, îşi îmbunătăţeşte cunoştinţele, pătrunde în mijlocul secretelor a sute de plante…

În acel moment, Yves Rocher are o intuiţie: potenţialul infinit al naturii poate deveni o sursă veritabilă de frumuseţe pentru femei. Astfel, în hambarul familiei sale, a fabricat prima sa cremă pornind de la o plantă… acesta este actul fondator pentru un nou concept pe piaţa cosmeticii, încununat de un succes fără precedent prin care Yves Rocher va da naştere Cosmétique Végétale®.

În anul 1959, Yves Rocher are o nouă idee revoluţionară: să ofere tuturor femeilor, indiferent de vârstă, loc şi stil de viaţă sau origine socială, accesul direct la produsele sale. O idee simplă, şi totuşi: în vremea aceea, pe piaţa franceză produsele de înfrumuseţare erau rezervate doar elitei. Yves Rocher inventează atunci un circuit inedit care face frumuseţea accesibilă tuturor: vânzarea la distanţă a produselor cosmetice. În anul 1969, pentru a rămâne în continuare garantul distribuţiei produselor sale cosmetice, Yves Rocher inaugurează primul magazin.

Aproape 50 de ani mai târziu, intuiţia şi ideile sale revoluţionare s-au dovedit a fi reale, 1 din 3 femei din Franța utilizând în acest moment produsele mărcii Yves Rocher.
Viziunea pe care Yves Rocher asupra frumuseții:

– să pună în valoare fiecare personalitate. Fiecare femeie își dorește să-și exprime frumusețea în propriul stil, să se reinventeze păstrându-se în același timp 100% ea însăși.

– să răspundă tuturor dorințelor de frumusețe ale femeilor: strălucire, naturaleţe, atracţie, modernism, eleganţă, divertisment… sau toate în acelaşi timp.

– să inoveze în permanenţă: game de produse perfect adaptate fiecărei nevoi, la preţuri rezonabile. Eficacitate care se vede pe piele, nu pe etichetă

– să facă frumusețea și ecologia să rimeze. Fabricarea și utilizarea produselor să respecte mediul înconjurător și să permită femeilor să acceseze tot ce este mai bun pe planetă.

Showing 1–12 of 433 results