“Vrem să ne distrăm”, directorii creativi Dao-Yi Chow și Maxwell Osborne au anunțat deja când au lansat colecția de toamnă-iarnă și au explicat că sunt inspirați de stilurile de stradă ale anilor ’90, în mod special de bandele de fete foarte sexy și îndrăznețe ale timpului respectiv.
Luată ca un întreg, colecția se prezintă ca fiind întunecată, combinată cu alb strălucitor și roșu pasional, cum era tipic anilor ’90. Cu aceste uniforme urbane, modelele se plimbă parcă prin New York la începutul anilor ’90. Haine maxi roșii, în carouri și bluze albe, trec pe lângă vitrinele magazinelor. Într-un costum masculin și casual, în dungi, sunt pe drum către o întâlnire. Îmbrăcate în ansambluri voluminoase și lucioase cu o tușă casual, hip-hop, merg la plimbare în Central Parc. Pentru o vizită în club și un aspect glam, o rochie cu bretele spaghetti într-o nuanță de roșu aprins. Chiar și la ținutele elegante nu lipsesc cravatele late, negre.
La fel ca Donna Karan în trecut, directorii creativi se joacă cu logo-urile, cu umor: “Don’t Knock New York” sau un obraznic “Insert Logo Here”.
Modelele poartă machiaj nude, părul este lăsat liber și pare a fi necoafat. Frumusețile cu pielea închisă afișează chiar și coafuri afro. Ce este sigur este că această colecție nu a fost distractivă doar pentru Chow și Osborne. Și audienței i-a plăcut întoarcerea în anii ’90!
©PHOTO DKNY