Colecția de 82 de produse de machiaj și de îngrijire a fost lansată în magazinele Sephora US și Canada fiind susținută de editorii invitați Kendall Jenner și Irene Kim.
Estée Lauder anunță lansarea The Estée Edit by Estée Lauder o colecție îndrăzneață de produse de machiaj și de îngrijire, creată pentru generația social media obsedată de frumusețe. Colecția s-a lansat în luna martie în magazinele Sephora din Statele Unite ale Americii și Canada și este disponibilă și în magazinele online.
“Fondatoarea noastră, Estée Lauder, a inventat mediul de bussiniss de beauty așa cum îl știm astăzi,” a declarat Jane Hertzmark Hudis, președintele grupului de companii Estée Lauder. “Așa că ne-am întrebat: ‘Dacă Estée ar reinventa business-ul de beauty pentru Sephora astăzi, ce ar face?’ Răspunsul este The Estée Edit.”
“The Estée Edit este un câștig atât pentru Estée Lauder cât și pentru clientul Sephora. Anticipăm că mixul dezirabil, bazat pe machiaj în trend, produsele de îngrijire cu efect instant, prețurile prietenoase și muzele mileniale vor primi o reacție foarte pozitivă din partea consumatorilor tineri și foarte activi din punct de vedere social. ”a spusArtemis Patrick, vice președinte senior merchandising pentru Sephora.
The Estée Edit este inspirată de faimosul citat al lui Estée’s , “Frumusețea este o atitudine,” și este compusă din 82 de produse – 72 de machiaj și 10 de îngrijire – oferind instant o piele de vis și culoare dezirabilă. Ambalajele conțin elemente originale create de Estée însăși, dar cu un twist, rezultând într-un design striat, în argintiu și alb, cu grafică de un albastru cobalt.
Primii editori invitați pentru The Estée Edit, Kendall Jenner și Irene Kim, sunt prezente într-o librărie video extensivă pe site-urile Sephora, dar și în vizualuri în magazine, pentru o experiență de shopping captivantă. Un cont de instagram dedicat, @theesteeedit, va publica conținut exclusiv creat de Kendall și Irene, dar și conținut generat de utilizatori. Comunicarea Social Media încurajează consumatorii să Wear it. Share it. Own it. Tag it. – #beautyattitudes.
Produsele The Estée Edit sunt curatoriate în jurul a trei atitudini de beauty – The Edgiest (pigment puternic, culoare de impact), The Barest (formule tactile în culori translucide) și Guest Editor Glow (machiaj și îngrijire pentru o piele strălucitoare).
Linia de produse a fost creată pentru consumatorii ce sunt angajați mult în social media și include produse ca Flash Photo Gloss; Pore Vanishing Stick; Lip Flip Shade Transformers; și The Edit Eyeshadow Palette, creată și semnată de Kendall Jenner. Colecția conține de asemenea o categorie de produse complet nouă, numită Complexion Hybrids, definită prin produse de machiaj cu ingrediente benefice pentru ten și produse de îngrijire cu efecte vizibile instant.