Dove și Twitter lansează #SpeakBeautiful Effect, o nouă tehnologie ce analizează tweet-urile despre aspect pentru a ne ajuta să realizăm efectul emoțional al cuvintelor în online.
Aproape toate femeile și fetele au găsit negativitate în online și sunt de acord că social media poate fi foarte dăunătoare stimei de sine. Noul studiu Dove arată că fetele caută o cale de a schimba social media. De fapt, 62% dintre fete își doresc ca în social media să învețe despre cum să-și iubească corpul, în loc să fie un loc al negativității și al înfrângerii.
În 2015, Dove și Twitters s-au îmbarcat într-un parteneriat pentru a încuraja femeile să #SpeakBeautiful și să ajute la schimbarea felulului în care vorbim despre frumusețe în social media. Hastag-ul #SpeakBeautiful a contribuit la o scădere cu 36% a conversațiilor negative despre frumusețe anul trecut, iar acum, Dove și Twitter lansează o nouă tehnologie care analizează tweet-urile utilizatorilor pentru a-i ajuta să înțeleagă impactul vorbelor în online.
“Dezaprobarea corpului a devenit din păcate o parte normală a interacțiunilor în online în ziua de astăzi, dar câteodată nu realizăm rolul pe care îl avem în acea conversație – doar 9% dintre femei admit că au participat la comportament negativ în social media,” spune Jennifer Bremner, Director of Marketing, Dove. “Vestea bună este că toți avem ocazia să schimbăm ceva. Dove și Twitter au dezvoltat efectul #SpeakBeautiful pentru a da femeilor și fetelor un nou mod de a înțelege tweet-urile pe care le lansează și impactul emoțional pe care îl pot avea asupra lor și a altora.”
Participând și împărtășind cu alții rezultatele pe care le obțin, fetele și femeile au oportunitatea de a-și influența followerii din online și noua generație de utilizatori de social media. Efectul #SpeakBeautiful oferă utilizatorilor patru analize, incluzând:
Coeficientul de frumusețe: compară starea generală a unei femei sau a unei fete cu felul în care tonul se schimbă când vorbește despre frumusețe, pentru a dezvălui cele mai comune emoții exprimate în tweet-urile sale de frumusețe, în baza unui spectru de aproape 46 de emoții unice.
Definirea frumuseții: compară cuvintele găsite în tweet-urile unei femei sau ale unei fete cu cele mai populare cuvinte negative sau pozitive folosite când se vorbește despre frumusețe, corp și aspect pe Twitter, cuvinte folosite de femei în general.
E timpul să #SpeakBeautiful: arată timpul când femeile și fetele postează cel mai frecvent despre aspect, cu indicarea momentelor zilei în care devin mai pozitive sau mai negative.
Hai să #SpeakBeautiful împreună: arată procentul de tweet-uri despre pozitivitatea corpului în regiuni din Statele Unite, astfel încât femeile și fetele să vadă cum efectul #SpeakBeautiful inspiră schimbarea de-a lungul țării.
Înțelegerea impactului pe care Social Media îl are asupra fetelor
Dove a inițiat un nou studiu cu ajutorul lui Danah Boyd, Cercetător Principal la Microsoft Research și savat în social media, ca să poată înțelege cum interacționează și cum sunt afectate fetele de social media. 95% dintre fete au văzut postări negative despre frumusețe, comentarii, videoclipuri sau fotografii, iar 72% văd aceste critici cel puțin o dată pe săptămână.
“Noua generație crește cufundată în întregime într-o lume social media în care femeile preiau puterea”, spune Danah Boyd. “Fetele au auzit clar și răspicat mesajul că o imagine pozitivă despre sine contează, însă se zbat cu ceea ce înseamnă acest lucru în practică. Vedem o dorință crescută a noii generații să schimbe lumea prin mișcări de social media și avem o oportunitate incredibilă de a oferi fetelor resursele online pentru ca această schimbare să se producă”
Efectul #SpeakBeautiful ajută fetele să facă din social media un loc mai pozitiv
Efectul #SpeakBeautiful este alimentat de un algoritm care oferă un mod ușor și digerabil de a analiza comportamentul personal și de a identifica unde femeile pot fi mai pozitive atunci când lansează mesaje online. Femeile pot vedea propriul efect #SpeakBeautiful printr-un retweet al invitației @Dove. În câteva momente utilizatorul primește un link către experiența sa personală. Iată ce înseamnă exact experiența #SpeakBeautiful:
pasul 1: Retweet al unei invitații @Dove.
pasul 2: Tehnologia caută în 6 luni de istoric pentru fiecare utilizator.
pasul 3: Aplică clasificatori lingvistici personalizați, construiți special pentru #SpeakBeautiful, pe tweet-urile reale.
pasul 4: Clasificatorii lingvistici caută o selecție mare de termeni legați de corp și frumusețe, dar și emoții în tweet-uri pentru a analiza felul în care cuvintele sunt folosite în relație cu subiectul postării sau al propoziției.
pasul 5: Raportează o varietate de detalii despre tweeet-uri bazat pe analiza cuvintelor. (tipuri de cuvinte folosite, frecventa de utilizare, timpul zilei în care se folosesc)
“Sute de milioane de tweet-uri sunt trimise în fiecare zi, așa că parteneriatul cu Dive ne-a permis să dezvoltăm o unealtă care să ne facă să conștientizăm că propriile cuvinte online îi pot bombarda uneori pe ceilați cu negativitate ce are impact asupra încrederii și stimei de sine” spune Patricia Cartes, Head of Global Trust & Safety Outreach la Twitter. “La Twitter suntem mândri să lucrăm cu Dove pentru a face noua generație să joacă un rol real în a face feed-ul personal, dar și lumea mai largă a online-ului, un loc mai pozitiv.”