La un an după lansarea parteneriatului global cu UNICEF, Louis Vuitton a lansat pe 12 ianuarie 2017, prin intermediul rețelei sale globale de magazine, prima zi de tip #makeapromise de strângere a fondurilor pentru copiii foarte săraci.
Aproape 250 de milioane de copii trăiesc în țări afectate de conflicte armate și alte milioane se confruntă cu riscul de dezastre naturale, schimbări climatice și epidemii ce se răspândesc rapid. În fiecare zi, undeva în lume, milioane de copii se trezesc la o viață plină de violență, persecuții și privațiuni. UNICEF lucrează pentru a le reda acestor copiii speranța într-o viață mai bună.
Pe 12 ianuarie, parteneriatul dintre Louis Vuitton și UNICEFF a ajutat la strângerea a 2.5 milioane de dolari, pentru ajutoare umanitare vitale în favoarea copiilor din Nigeria și Siria. În acest fel, copii care au îndurat ororile războiului și foametei pot să aibă o speranță. De exemplu, în 2016, 4,5 milioane de copii și familiile lor din Siria au fost protejați cu ajutorul proviziilor de apă ce le-au salvat viețile.
„Se spune că e nevoie de o comunitate pentru a crește un copil, dar e nevoie și de astfel de parteneri importanți ca Louis Vuitton, care să coopereze cu UNICEF, pentru a ne asigura că toți acești copii vor supraviețui și vor avea parte de o bună dezvoltare. Cu cât reușim să creăm mai multe parteneriate și alianțe inovatoare cu astfel de corporații ca Louis Vuitton, cu atât copiii vor avea o șansă în plus să beneficieze de asistență vitală”, a declarat David Morley, Președinte și CEO al UNICEF Canada.
200 de dolari donați pentru fiecare produs Lockit
Pentru fiecare medalion (600 dolari) sau brățară (500 dolari) Silver Lockit vândute, sunt donați către UNICEF 200 de dolari.
Cu această ocazie, Louis Vuitton își reînnoiește promisiunea de a ajuta copiii și invită oameni din întreaga lume să se alăture acestei mișcări. Invitații sunt încurajați să vină însoțiți de cineva special, să facă o promisiune înlănțuindu-și degetele mici și să-și împărtășească promisiunea online, cu un hashtag special: #makeapromise. Pentru ca vorba să se ducă mai departe, cei care în această zi vor cumpăra două produse Silver Lockit, vor beneficia de o ofertă specială (ofertă valabilă în toate magazinele Louis Vuitton și pe louisvuitton.com pe 12 ianuarie 2017).
„Caritatea începe acasă. Anul trecut, am lansat echipelor noastre provocarea de a propune un gest simbolic care să-i facă pe oameni să se alăture cauzei noastre. Ideea campaniei #makeapromise vine de la copii: când aceștia fac o promisiune, chiar se țin de cuvânt și o pecetluiesc prin gestul de înlănțuire de degetelor mici. Copiii ne arată o modalitate simplă de a schimba lumea. La un an după lansarea cu succes a campaniei, echipa noastră a venit cu ideea de a menține în viață promisiunea făcută. Este vorba de reunirea forțelor la nivel global în vederea strângerii de fonduri pentru copiii și pentru a face cunoscută cauza lor. Noi credem în campaniile de la om la om, iar scopul nostru e să ajungem la cât de mulți oameni se poate, pentru a face, cu adevărat, diferența”, a afirmat Michael Burke, Președinte al Louis Vuitton.
UNICEF este cea mai importantă organizație umanitară și de dezvoltare din lume, acționând global pentru susținerea drepturilor fiecărui copil. Scopul parteneriatului „Louis Vuitton for UNICEF” este strângerea de fonduri pentru UNICEF și susținerea copiilor care sunt expuși la conflicte armate, boli, dezastre naturale și alte situații care le amenință siguranța.
Milioane de copii sunt expuși riscului de violență, conflict armat, boală
„Milioane de copii, fundația societății de mâine, o societate stabilă și sănătoasă, sunt astăzi expuși violenței, conflictelor armate și bolilor. Acum mai mult decât oricând, nevoia de a ne uni forțele pentru acești copii este vitală. Făcându-le o promisiune acestor copii, mai ales celor afectați de situații de conflict, clienții și angajații Louis Vuitton ne arată angajamentul lor de a reda speranța celor mai vulnerabili micuți”, a declarat Gérard Bocquenet, Director of Private Fundraising and Partnerships al UNICEF.
UNICEF este acolo înainte, în timpul și după situațiile ce necesită ajutor umanitar. În Siria, încă de la începutul lui 2016, UNICEF a oferit vaccinări împotriva poliomielitei unui număr de patru milioane de copii sub cinci ani, apă potabilă unui număr de 14 milioane de oameni și rechizite școlare unui număr de aproape 140.000 de copii.
De asemenea, Louis Vuitton își invită clienții să facă donații directe către UNICEF pe parcursul anului și o va face mai ales în timpul situațiilor de urgență.
UNICEF nu este imaginea niciunui brand sau produs. Pentru a face o donație directă pentru copii din toată lumea, vizitează www.unicef.ca/donate. Pentru mai multe informații despre acest parteneriat, vizitează louisvuitton.com/lvforunicef.
Despre Louis Vuitton
Din 1854, Louis Vuitton prezintă lumii modele unice, asociind inovația cu stilul, cu accent de fiecare dată pe calitate. Astăzi, Casa Vuitton rămâne credincioasă spiritului fondatorului său, Louis Vuitton, care a inventat autentica „Artă de a călători” prin intermediul genților de voiaj, de mână și al accesoriilor, pe cât de creative, pe atât de elegante și de practice. De atunci, îndrăzneala a modelat povestea lui Louis Vuitton. Credincios moștenirii sale, de-a lungul timpului Louis Vuitton a primit cu brațele deschise arhitecți, artiști și designeri, creând noi direcții, ca pret-a-porter, încălțăminte, accesorii, ceasuri, bijuterii și instrumente de scris. Fiind o Casă care-și valorizează trecutul și este deschisă către viitor, Casa Vuitton a pus întotdeauna preț pe a da mai departe și a fost adesea asociată cu donațiile caritabile pentru copii. Pentru mai multe informații, vizitează louisvuitton.com
Despre UNICEF
UNICEF a salvat viețile mai multor copii decât orice altă organizație umanitară. Acționăm neobosit pentru a-i ajuta pe copii și pe familiile lor, făcând tot ce e necesar pentru a le asigura supraviețuirea. Le oferim copiilor asistență medicală și vaccinări, apă curată, hrană și siguranță, educație, asistență medicală de urgență și multe altele.
UNICEF se susține numai din donații voluntare și ajută copii, indiferent de rasa, religia și proveniența acestora. Ca parte a Organizației Națiunilor Unite, suntem activi în 190 de țări – mai multe decât orice altă organizație. Hotărârea și prezența noastră masivă sunt fără egal. Căci nu e niciodată prea departe pentru a merge să ajuți un copil să supraviețuiască.