HOURGLASS LANSEAZĂ ÎN FORȚĂ CAMPANIA PENTRU RUJ, ALĂTURI DE JENNY SHIMIZY, SUPERMODEL AL ANILOR ’90
Hourglass are onoarea de a anunța lansarea colecție GIRL, o colecție de rujuri menite să te ajute să recunoști ce e bun în tine și în ceilalți. În centrul campaniei sunt cele 20 de nuanțe, de la Protector la Activist, de la Innovator la Visionary, cărora le dă viață Jenny Shimizu, fashion model devenită model demn de urmat, în cadrul campaniei social media #GIRLFORGOOD. Supermodel al anilor ’90, Jenny Shimizu revine în modeling pentru lansarea colecție GIRL. Descoperită la începutul anilor ’90 la o școală de meserii unde se pregătea să devină mecanic, Jenny a fost fotografiată apoi de vizionari ca Bruce Weber și Mario Testino. A făcut istorie când a apărut în campania pentru parfumul Calvin Klein CK One și a fost primul model asiatic care a pășit pe podium pentru Prada, sfidând regulile tradiționale de gen, vârstă și rasă. La vârsta de 49 de ani, ea se străduiește acum să devină ofițer de poliție în Los Angeles, căci s-a simțit mânată de impulsul de a se pune în slujba comunității.
„Jenny nu este doar chipul GIRL, ci și un partener și o sursă de inspirație – este neînfricată, încrezătoare și plină de pasiune. E mai mult decât un model; e un model demn de urmat, afirmă Carisa Janes, fondatoarea Hourglass. „E imperios necesar să împărtășim povești ca ale lui Jenny, despre încredere în sine, inspirație și dorința de a face diferența.”
„Trăim într-o lume fără precedent; e o epocă în care oricine își poate folosi influența pentru a face bine”, afirmă Shimizu.
#GIRLFORGOOD îl încurajează pe fiecare să-l celebreze pe celălalt și să fie o sursă de inspirație pentru acesta, prin intermediul utilizării generatorului de imagine socială www.girlforgood.com. Utilizatorii pot să încarce o fotografie de-a lor sau de-a unui prieten, folosindu-se de una dintre denumirile celor 20 de nuanțe. Prin participarea la #GIRLFORGOOD, Hourglass speră ca internetul să fie inundat de pozitivitate – în ziua de azi oricine poate să fie o sursă de inspirație.
DESPRE COLECȚIA GIRL LIP STYLO DE LA HOURGLASS
Este o întâlnire între culoarea de precizie și hidratarea bogată. Disponibilă în 20 de nuanțe: Believer, Creator, Explorer, Seeker, Peacemaker, Achiever, Influencer, Dreamer, Idealist, Futurist, Activist, Inventor, Lover, Innovator, Visionary, Icon, Leader, Liberator, Protector și Warrior.
DESPRE HOURGLASS
Hourglass este poziționată la intersecția revoluționară dintre știință, frumusețe și lux. Marcă de machiaj luxos și performanțial, Hourglass este cunoscută pentru formulele sale inovatoare, pentru inovațiile tehnologice, etica fără cruzime și angajamentul de neclintit în spiritul reinventării. Distingându-se prin texturile sale senzoriale, prin colecțiile moderne de culori și prin ambalajele personalizate, Hourglass este o artă. Pentru mai multe informații, vizitează www.hourglasscosmetics.com.