Dove

Noi credem că frumusețea ar trebui să fie o sursă de încredere, nu de anxietate. Suntem aici pentru a sprijini femeile din întreaga lume să dezvolte o relație pozitivă cu propria lor imagine, ajutându-le să se simtă mai încrezătoare și să-și atingă potențialul maxim.

Studiile noastre globale arată următoarele:

  • La nivel mondial, doar 4% dintre femei se consideră frumoase, iar anxietatea legată de aspectul fizic apare în viața lor la o vârstă timpurie.

  • 6 din 10 fete sunt atât de îngrijorate de felul în care arată, încât aleg să nu participe la activitățile zilnice, de la practicarea sportului la vizite medicale, de la mersul la școală până la exprimarea propriilor gânduri.

Ne dorim ca femeile și fetele de toate vârstele să vadă frumusețea ca o sursă de încredere, nu de anxietate. Când femeile și fetele aleg să nu-și trăiască în plin viața, întreaga societate suferă.

Ne-am asumat misiunea de a ajuta generațiile viitoare de femei să aibă o percepție pozitivă despre propria lor frumusețe, ajutându-le să devină mai încrezătoare și să-și atingă potențialul maxim.

Proiectul Dove Self-Esteem a fost lansat în 2004 pentru a ajuta generațiile viitoare de femei să crească și să se dezvolte, simțindu-se fericite și încrezătoare în propriul lor aspect. Acest proiect contribuie la educarea încrederii în sine a tinerilor, în special a fetelor cu vârste cuprinse între 8 și 17 ani, prin lecții ținute în școli, workshop-uri pentru grupuri de tineri și resurse online pentru părinți.

Până în prezent, am educat peste 17 milioane de tineri pentru a le dezvolta încrederea în sine. Suntem pe drumul cel bun, dar există încă multe fete care nu au fost expuse la mesajele educaționale esențiale. Pentru că fiecare dintre noi are un rol în ajutarea fetelor să-și întărească încrederea în propriul corp și în sine, vă încurajăm să vă implicați în Proiect.

Colaborăm cu parteneri din domeniul expertizei pentru a dezvolta resurse de impact și pentru a le promova către un număr cât mai mare de tineri. Eforturile noastre sunt axate pe a construi o lume în care încrederea în sine să fie accesibilă pentru toți și unde fiecare individ să-și atingă potențialul maxim.

Grija pentru planeta: misiunea noastră de a reduce deșeurile de plastic

Ne-am angajat să facem parte din soluția pentru reducerea deșeurilor de plastic până în anul 2025, economisind anual peste 20.500 de tone de plastic virgin. Aceste eforturi includ:

  1. Eliminarea plasticului din ambalajul bine-cunoscutului săpun-cremă la nivel global.

  2. Lansarea recipientelor de produs din plastic 100% reciclat.

  3. Testarea unui nou format de ambalaj reutilizabil pentru deodorant, cu scopul de a reduce în mod semnificativ cantitatea de plastic utilizată.

Până în prezent, s-au produs peste 8,30 miliarde de tone de plastic, iar o mare parte dintre acestea au fost deja aruncate. Dacă ritmul actual de producție continuă, se estimează că până în 2050, vor ajunge în mediul nostru înconjurător aproximativ 12 miliarde de tone de plastic. De aceea, Dove, unul dintre cele mai renumite branduri de îngrijire personală din lume, lansează aceste noi inițiative pentru a accelera progresul global în reducerea deșeurilor de plastic.

Aceste inițiative ale Dove se numără printre cele mai complexe planuri din industria de îngrijire personală și vor contribui la eliminarea utilizării a peste 20.500 de tone de plastic virgin în fiecare an. Această cantitate de plastic ar fi suficientă pentru a înconjura planeta de 2,7 ori. Ne-am concentrat pe inițiative pe termen lung, pentru a asigura un impact durabil și o utilizare sustenabilă a resurselor.

Dove este unul dintre cele mai cunoscute și iubite branduri de îngrijire personală din lume. Managementul deșeurilor de plastic reprezintă una dintre cele mai mari provocări globale, atât din perspectiva mediului, cât și a sănătății umane. Prin inovațiile propuse, Dove deschide un nou drum pentru industria produselor de îngrijire personală, eliminând plasticul atunci când este posibil și înlocuindu-l cu materiale alternative și ambalaje noi.