Brandul împreună cu ambasadorii vedetă ajută femeile:”să vadă posibilitățile”.
“E important să visezi la nivel mare… să ceri mai mult de la tine.. să te menții inspirată”
– Kerry Washington
“[să fii] flexibilă. Câteodată ai un vis pe care nici nu realizezi că-l ai.”
– Jennifer Garner
“Vezi pașii pe care trebuie să-i faci, despică-i în patru și găsește metoda de a ajunge unde vrei. Nu ai de ce să te temi.”
– Julie Bowen
Prin mii de ore de întâlnire cu femei de la Dallas la Taipei, de la Sao Paulo la Paris, Neutrogena® a descoperit un adevăr universal – femeile își oferă timp pentru a vedea ce este cu adevărat posibil în viețile lor ca să-și poată urma apoi visele. Întotdeauna într-o misiune de a crea, inova și regândi ce este posibil în îngrijirea pielii, Neutrogena® a identificat această poziție comună cu femeile din întreaga lume și a fost inspirată să lanseze prima campanie globală: “Neutrogena. Vezi ce este posibil”
“Neutrogena® a început ca un vis și prin descoperiri științifice, gândire creativă și tenacitatea de a sfida așteptările fără să facă compromisiuni, s-a născut un nou brand” spune Alicia Sontag, Președinte Beauty Care, Johnson & Johnson Consumer Inc. “Susținem femeile din întreaga lume și suntem mândri să le ajutăm să arate cât mai bine și să-și urmeze idealurile, oricât de mici sau mari”
Campania “Neutrogena. Vezi ce este posibil” va debuta cu un spot narat de Ambasadorul de brand și consultantul creativ Kerry Washington și va avea în prim-plan femei reale urmându-și pasiunile. Videclipul aduce la viață punctul de vedere al brandului asupra frumuseții – ceea ce face o femeie puternică este abilitatea de a se uita în oglindă și a ști că orice este posibil. În plus, urmează să fie publicate materiale educaționale și conținut digital de inspirație creat special pentru a încuraja femeia în călătoria sa. Se vor bucura de aceste materiale 27 de țări în întreaga lume, această campanie devenind astfel cea mai mare campanie digitală pe care Neutrogena a executat-o vreodată.
Ambasadorii de brand Neutrogena® – Kerry Washington, Jennifer Gaarne și Julie Bowen, dar și beauty vloggeri din șapte țări vor împărtăși cuvinte de încurajare în prima serie globală de video digital a brandului. În primul videoclip Julie Bowen va împărtăși felul în care a înfruntat ceea ce alții spuneau despre visele sale, dar și sfaturile sale pentru tinerele femei care nu cred că visele lor sunt posibile.
În plus față de valorile globale ale campaniei, fiecare țară adaugă extensii relevante local. În Statele Unite ale Americii, brandul s-a aliat cu organizația Girls Inc. a cărei misiune este aceea de a inspira toate fetele să fie puternice, inteligente și îndrăznețe.
“A fost foarte important pentru noi să mergem și mai departe cu aceast angajament, tocmai de a ceea am ales un parteneriat cu organizația Girls Inc. cu scopul de a ajuta 250,000 de fete pe parcursul următorului deceniu să dezvolte aptitudinile și uneltele de care au nevoie să-și urmeze visele. ” a declarat Stephanie Guggenheim, U.S. Senior Director pentru Îngrijire Facială, Neutrogena®.
Parteneriatul va susține Experiența Girls Inc. Experience, ajutându-le să ducă lecții de programare intensivă, palpabilă, către mai multe fete decât în trecut. Acest lucru va permite fiecărei fete implicate în proiect să dobândească abilitatea de a-și clădi un viitor independent, dar și de a se maturiza într-o femeie competentă și încrezătoare.
Femeile pot accesa campania “Neutrogena. Vezi ce este posibil” pe website-ul și canalul de YouTube Neutrogena, dar vor găsi materiale inspiraționale și pe pagina de Facebook, dar și pe canalele de Instagram și Twitter din Statele Unite. Orice femeie se poate angaja în conversație împărtășind propria poveste și cuvinte de încurajare pentru a îmbărbăta alte femei folosindu-se de hashtag-ul #SeeWhatsPossible.
Despre Neutrogena®
Neutrogena®, brandul #1 recomandat de dermatologi în Statele Unite, a adus pe piață soluții revoluționare pentru îngrijirea pielii pentru mai bine de 60 de ani. Astăzi brandul oferă mai mult de 650 de produse în întreaga lume, pentru îngrijirea feței și a corpului, pentru tratarea acneeei, produse de protecție solară, cosmetice, produse de îngrijire pentru bărbați, dar și produse antirid. Creând, inovând și regândind ceea ce este posibil, produsele Neutrogena® oferă rezultate reale în mod constant, fără compromisuri.
Despre Girls Inc.
Girls Inc. inspiră toate fetele să fie puternice, inteligente și îndrăznețe, oferind pentru mai bine de 140,000 de tinere de pe teritoriul Statelor Unite și Canadei experiențe de schimbare a vieții și soluții pentru provocările unice cărora trebuie să le facă față. Experiența Girls Inc. Experience înseamnă oameni, mediu și programare, toate împreună ajutând tinerele să reușească în viață. Personalul antrenat și voluntarii contruiesc relații de mentoriat de durată, în spații destinate doar tinerelor, spații sigure fizic și emoțional, unde fetele găsesc susținerea necesară împreună cu respect, motivație, dar și așteptări mari. Programele practice oferă fetelor abilitățile și cunoștințele pentru a-și fixa idealuri, pentru a depăși obstacole și mai ales pentru a-și îmbunătăți performanețele academice. Primind informații de la tinere și de la familiile lor, Girls Inc. lucrează împreună cu legiferatori pentru a susține inițiative și legislație ce creează oportunități pentru acestea. La Girls Inc. fetele cresc sănătos, educate și independente.