O INTERPRETARE UNICĂ, PUSĂ ÎN SCENĂ PENTRU A SĂRBĂTORI LANSAREA NOII TOYOTA C-HR
Actrița și modelul Milla Jovovich a jucat alături de o distribuție de tineri talentați din întreaga Europă în prima experiență cinematografică imersivă de tip drive-through din lume.
Producția interactivă alcătuită din șapte scene – intitulată „The Night That Flows” – a fost pusă în scenă în imensul spațiu al esplanadei The Printworks din Londra. Cei 100 de invitați au fost imersați în povestea unei impresionante nopți fictive care i-a purtat prin cinci orașe europene: Berlin, Milano, Paris, Barcelona și Londra.
Povestea, spusă de Milla Jovovich, se învârte în jurul invitaților în căutarea senzației ideale de plutire și se inspiră din designul „fluid” al noii Toyota C-HR – creată să arate ca și cum ar fi tot timpul în mișcare, chiar și atunci când stă pe loc.
Ca parte a evenimentului, participanții au stat în lumina reflectoarelor, fiind pe scenă pentru performance-ul multi-senzorial, desfășurat live, și pentru a interacționa cu o mulțime de personaje diferite, croindu-și drum prin miriada de scene, fiecare scenă venind cu răsturnări neașteptate de situație și cu scenarii inedite, inspirate toate din caracteristicile esențiale ale mașinii – de la dinamism și designul stilat la interiorul sofisticat și sistemul audio JBL, de tip sală de concert.
Călătoria a început la Berlin, unde invitații au fost purtați pe străzile orașului de C-HR prin intermediul unei inovative proiecții de imagini, surprinse la Festivalul Internațional al Luminii din Berlin.
De la Berlin, invitații au plutit lin spre Milano, unde au trăit experiența unei prezentări de modă pe gustul fiecăruia, cu tot cu paparazzi. După prezența pe podium, invitații au fost conduși în culisele unei prezentări de modă de către Fabio Attanasio, creator italian de modă și fondator al brandului „The Bespoke Dudes”, și de modelul italian Giorgia Palmas. Înconjurată din toate părțile de oglinzi, C-HR a devenit vedeta unică a unei prezentări de modă, rotindu-se complet, la 360°, pentru ca fiecare unghi al design-ului dinamic al mașinii și fiecare detaliu elegant integrat să fie expuse.
Propulsați într-un cazino parizian, invitații s-au alăturat unei mulțimi vesele, adunate în jurul unei mese de ruletă, crupierul francez Etienne Pradier invitându-i să participe la acest joc de noroc. Îndată ce au pariat la masa de ruletă, au fost întâmpinați de Guerlain Chicherit, șoferul francez de raliu, care le-a oferit un impresionant tur în jurul unei proiecții gigantice cu o masă de ruletă, pentru a pune în valoare dinamica și deplasarea fluidă a mașinii, precum și reacțiile controlate ale acesteia.
În următorul oraș, Barcelona, invitații s-au trezit într-un club stilat de dans, unde Cuartero, DJ-ul spaniol, le-a pus muzică la sistemul audio JBL al mașinii.
Călătoria s-a încheiat când invitații au ajuns la un bar londonez, unde au fost întâmpinați de cei doi barmani specializați, Alex Kratena și Simone Caporale, și de Milla însăși.
Evenimentul a fost creat de o echipă formată din cei mai talentați artiști de cinema, alături de cei mai pricepuți tehnicieni, reuniții cu toții sub conducerea Directorilor de Creație Jonny Grant și Hamish Jenkinson, producător executiv fiind Jessica Rees Middleton.
Vorbind despre eveniment, Milla Jovovich a afirmat: „Am fost încântată că mi s-a cerut să fac parte din acest eveniment – îmi place când cinematografia imersivă face pe oricine să pornească într-o călătorie unică și că nu sunt doi oameni care să aibă aceeași experiență. E ceva ce mi-am dorit dintotdeauna să fac, așa că atunci când Toyota mi-a povestit despre această idee, am fost interesată și am știut că trebuie să particip. C-HR este un concept cu totul nou pentru Toyota, având la bază stil și calitate. E o mașină care arată bine și are un interior extrem de stilat. Brandul caută mereu să îmbunătățească designul sau alte aspecte – sunt un mare fan al acestei filosofii. Să dăm viață tuturor acestora a fost o provocare creativă, dar ne-am găsit în cele din urmă starea de flux și sper că toți cei care au participat la eveniment să plece simțindu-se inspirați că și-au găsit și ei starea ideală de flux.”
Jan Verhaegen, Brand and Marketing Communications Manager la Toyota Europe a declarat: „C-HR este un concept cu totul nou pentru marca Toyota și este cu totul diferit de tot ce am creat până acum. Prin urmare, ne-am dat seama că trebuia să o lansăm într-un fel inovator, unic și care să dea viață acelei senzații de „plutire” pe care o întruchipează mașina. „The Night That Flows” a surprins nu doar personalitatea dinamică și inovativă a mașinii, ci a arătat și de ce aceasta este mașina de ultimă generație, pentru oameni care vor să plutească prin viață.”